вторник, 30 января 2018 г.

Завдання з мови для 6-В

Виконайте завдання:
І РІВЕНЬ1. Вкажіть числівник.
а) двійка; в) весло;
б) два; г) потроїти.
2. На які розряди за значенням поділяються числівники?
а) якісні, відносні, присвійні;
б) кількісні, порядкові;
в) прості, складені;
3. Виділіть числівник, який означає ціле число.
а) дві третіх; в) сім десятих;
б) сім; г) три цілих і одна друга.
4. Вкажіть правильну форму орудного відмінка числівника сто.
а) стома; в) стами;
б) ста; г) сто.
5. Позначте збірний числівник.
а) три; в) тринадцять;
б) троє; г) третій.
6. Позначте простий числівник.
а) сто десять; в) третій;
б) одна третя; г) сорок два.
ІІ РІВЕНЬ
1. Випишіть числівники.
Один, одиниця, перший, два, двоє, двійка, подвоєння, удвох, обидва.
2. Прочитайте речення. Випишіть в однин рядок кількісні числівники, а в другий – порядкові.
Радченко матері не знав, – вона померла в той день, як він, її перший син, побачив світ; через п’ять років помер і батько. Двоє нубійських невільників відхилило завісу. Кілька чоловік знали арабську мову.
3. Запишіть словами кількісні числівники.
12, 17, 50, 61, 137.

ІІІ РІВЕНЬ
1. Провідміняйте числівник 675
2. Утворіть словосполучення, записавши числівники словами та поставивши іменники в потрібному відмінку.
2 (зошит), 4-еро (друг), 150 (гривня), 2/3 (гектар)
3. Знайдіть помилки в наведених словосполученнях іменників та числівників. Запишіть правильно.
У тисячі дев’ятсот дев’яноста восьмому році; чотири будинків; п’ятеро олівців; три четвертих кілометрів.

IV рівень
Напишіть твір-мініатюру «Мої улюблені свята». Використайте не менше 3-4 числівників, вкажіть їх розряд за значенням та відмінок

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Українська література для 5А і 5Б на 04.05

           Тема уроку: Микола Вінграновський. Коротко про митця.  «Сіроманець».       Мета:- ознайомити учнів із життям і творчістю ...